Referenssit

kun sydän puhuu, sydän kuuntelee - ASIAKKAIDEN PALAUTTEITA Anusta

Koulutus
Meillä oli Lieksassa ilo kulkea lukuvuoden mittainen matka Äärettömän Anun ohjauksessa. Vuoden aikana meillä oli useampia työnohjauksellisia valmennuksia yksiköittäin.

Valmentava työnohjaus oli hyvässä suhteessa keskusteleva ja omia ajatuksia haastava prosessi. Anu haastoi rohkeasti meitä ja pureutui syvemmälle esille nousseisiin asioihin. Omin voimin emme olisi löytäneet oikeita asioita tai osanneet käsitellä niitä niin rakentavasti eteenpäin. Vuoden aikana moni asia aukesi ja saimme työkaluja jatkaa prosessia eteenpäin jatkossakin

Prosessi oli kaikkiaan voimaannuttava, arvokas, turvallinen ja eteenpäin vievä. Suosittelemme koulutusta lämpimästi kaikille työyhteisöille hyvinvoinnin ja vuorovaikutuksen tueksi!
Reetta-Leena Hiltunen, Rehtori
Johanna Rossi, Rehtori
Työnohjaus
Anun työnohjaukset ovat timanttia.
Kati Kurkipuro
TOIMINNANJOHTAJA
Luento
Anu Ojanperä on ollut luennoimassa Mikkelin varhaiskasvatuksen henkilöstölle työhyvinvoinnista ja työssä jaksamisesta. Luento sai pelkästään positiivista palautetta, ainoa huono puoli oli, että luento oli liian lyhyt! Olemme järjestämässä ” yleisön pyynnöstä ” uuden koulutuksen vuoden sisään. Anu puhuu kokemuksen syvällä rinta äänellä ja se tuo luentoon syvällisyyttä ja omaan kokemukseen perustuvaa tietämystä. Luennon sanoma saavuttaa yleisönsä.
Pirjo Laakso-Vartiainen
Päiväkodin johtaja
Työnohjaus
Anu on erityisen ammattitaitoinen ja osaava työnohjaaja. Hän ottaa osallistujien ammattitaidon ja osaamisen huomioon. Anulla on monipuolista työkokemusta, jota hän käyttää upeasti työohjauksessa työvälineenä. Anu antaa jokaiselle osallistujalle mahdollisuuden tuoda omia ajatuksia esille ja ajan antaminen jokaiselle on tasapuolista. Jokainen työnohjauskerta on erilainen ja yhtä innostava. Anu käyttää monipuolisesti erilaisia menetelmiä, joita hän on oppinut työuransa aikana. Olemme onnellisia molemmat Miikan kanssa, kun Anu on ollut meidän työnohjaajamme!
Minna-Leena Peltonen, sosiaaliohjaaja
Miika Peltonen, Etuuskäsittelijä
Työnohjaus
Anu saa esille asian ytimen nopeasti ja lempeästi ja luo avoimen ilmapiirin, missä ihmiset uskaltavat puhua suoraan asioista.

Anu osaa kysyä oikeita kysymyksiä ja saa ihmiset miettimään asioita.

Anu on suorin ja osaavin työnohjaaja, joka minulla on ollut.
Henna Pekkala
Lähiesimies